Wspólne świętowanie i spędzanie czasu z rodziną lub przyjaciółmi jest wpisane w ludzki krwioobieg. Radość z bycia w gronie najbliższych pokazuje najnowsza kampania marki Cellbes na sezon wiosna-lato 2017.
Razem z fotografem podglądamy kilkupokoleniową rodzinę i przyjaciół podczas letniej imprezy odbywającej się w szwedzkim, nieco sennym miasteczku Mjolby. Goście z ogromnym entuzjazmem podchodzą do tego wydarzenia. Muzyka na żywo, śpiew i taniec a także dyskusje przy wspólnym stole pokazują, że życie może być niezwykle pasjonujące niezależnie od tego, gdzie się toczy. Klienci marki, podobnie jak bohaterowie sesji, tworzą dużą i niekonwencjonalną społeczność stąd pomysł na pokazanie ich w codziennym życiu.
Prawdziwa, wielopokoleniowa społeczność w sesji reklamowej to ukłon w kierunku Klientów Cellbes, którzy dla marki od zawsze byli najważniejsi. To z myślą o nich powstają produkty, dostępne dla ludzi niezależnie od wieku, sylwetki czy rozmiaru. Szeroka oferta marki ma na celu zaspokojenie potrzeb wszystkich – kobiet i mężczyzn, starszych i młodszych, wysokich i niskich.
- W prawdziwym życiu to modelki i modele są rzadkością, dlaczego więc mielibyśmy ograniczać się jedynie do sesji z nimi podczas gdy nasi Klienci tak świetnie wpasowują się w kanony radosnej, naturalnej urody? – mówi Svetlana Elson, Commercial Manager CEE marki Cellbes.
Ubrania użyte w kampanii to tylko ułamek tego, co oferuje marka. Na stronie www.cellbes.pl i w katalogach marki dostępna jest odzież i dodatki dla mężczyzn oraz ubrania dla dzieci. Oferta uzupełniona o te dwa segmenty perfekcyjnie spełnia oczekiwania każdej kobiety. Cellbes to również home fashion, czyli dodatki, które świetnie ubiorą nasz dom – skandynawskie lampki, świeczniki, pościele, tekstylia i akcesoria kuchenne.