Z początkiem grudnia Levi’s zorganizował wyjątkowe wydarzenie. W warszawskim DZIKu odbyła się premiera najnowszej kolekcji marki na sezon wiosna – lato 2020 połączona z kolacją z okazji Święta Dziękczynienia. Ale to nie jedyna premiera, którą mogliśmy tego dnia podziwiać. Po raz pierwszy posłuchaliśmy również koncertu wyjątkowego duetu – Karaś/Rogucki!
Przytulne wnętrza wypełniły plakaty marki z nowym szeryfowym logo, które będzie stanowiło najbardziej charakterystyczny element nowej kolekcji. Aromat dyni i indyka unoszący się w całej przestrzeni podkreślił charakter Święta Dziękczynienia, które marka obchodzi ze względu na swój kalifornijski rodowód. Klimatu dodawały girlandy lampek, które sprawiły, że goście mogli się poczuć, jak na kolacji w domu u dobrego znajomego.
Po zapoznaniu się z nową kolekcją można powiedzieć jedno - Levi’s zawsze idzie do przodu. Ze świeżym spojrzeniem. Nie bojąc się spróbować czegoś nowego. To jest język dwudziestego pierwszego wieku. To era innowatora, gdzie nowe technologie idą w parze z kulturą. Przyszłość - tam właśnie zmierza Levi’s® w sezonie Wiosna / Lato 2020.
Nowatorskie podejście do mody jest widoczne w zupełnie nowych wzorach takich, jak Balloon Jean dla kobiet i XX Chino dla mężczyzn. Dwa klasyczne kroje Levi’s®, które zostały zinterpretowane na nowo. W tym sezonie chodzi o poczucie luzu i komfortu. Dla mężczyzn oznacza to dżinsy z prostymi nogawkami, z dopasowaniem w okolicy uda.
Dlatego marka wraca do klasycznego i najbardziej popularnego modelu Levi’s® 501® z 1993 roku. A dla kobiet to oversize’owe i luźne sylwetki w tzw. stylu lazy dad, takie jak Balloon Jeans. To mieszanka wszystkiego, co kochasz w latach 90-tych – luz, ironia i styl inspirowany ulicą, ale stworzony na potrzeby dzisiejszego świata.
Nasza kolekcja łączy elementy odzieży ulicznej z lat 90-tych ze stylizacjami inspirowanymi kulturą skate’owską dla niego oraz bardzo kobiecymi proporcjami inspirowanymi latami 80-tymi dla niej
- mówi Karyn Hillman, Chief Product Officer w Levi Strauss & Co.
Nowe szeryfowe logo Levi’s inspirowane latami 90-tymi w nowej kolekcji zostało wykorzystane głównie w łagodnej i pastelowej palecie kolorów. Współgrają one z zimną niebieskością, metalicznymi szarościami i zakurzonymi czerwieniami, które stanowią tło dla odświeżonego logo.
Odzież męska
Główną cechą kolekcji męskiej Levi’s® jest różnorodność. Dopasowane modele są przedstawione pod różnymi postaciami - od LEJ 570 baggy, przez prostą nogawkę 501®’93, 502™ Slim Taper, do zupełnie nowego Skinny Taper. Luźniejsze sylwetki z dozą wpływu mody ulicznej lat 90-tych to gwóźdź programu w sezonie wiosna - lato 2020.
Na co warto zwrócić szczególną uwagę? Levi’s®XX Chino. To młodzieżowe podejście do tradycyjnej tkaniny, które skupia się na komforcie i osobistym stylu, wyrażonym w odnowionych sylwetkach i materiałach takich, jak Wonderknit, Tencel™ Lyocell, ochładzający Repreve i soft stretch twill.
W kolekcji nie zabrakło również linii Performance. Tutaj świetny styl spotyka się z najnowocześniejszą technologią i innowacją.
Odzież damska
Wyrafinowana kobiecość teraz jest łatwo dostępna. To filozofia przewodnia damskiej kolekcji w sezonie wiosna/lato 2020. Ten sezon jest bardziej strojony, ostrzejszy, ale ciągle pełen zabawy i przygód. Dużą rolę odgrywa oversize - okrągłe sylwetki, bufiaste rękawy w bluzach, kurtkach i koszulkach wciśnięte w nowe Balloon Jeans. To wygląd, który doskonale miesza styl lat 80-tych z nowoczesną stylizacją, tworząc coś zupełnie nowego i unikatowego.
Wciąż ważnym elementem są jeansy Ribcage Wide Leg, które podkreślają talię, ale tym razem nogawka jest prostsza, podkreślająca klimat lat 90-tych. Absolutna nowość to Baloon Jean, które przenoszą nas w lata 80-te. Wysoka talia i nogawka przycięta przy kostce tworzą zakrzywioną formę i zaokrągloną sylwetkę.
Kolory są tym razem bardziej wyrafinowane – sprane naturalne odcienie, kolory ziemi, dużo pasteli połączonych z chłodnym odcieniem niebieskiego. Jest lekko i świeżo. Tak będziemy się nosić w nadchodzącym sezonie letnim.