Najnowsza kampania na wiosnę/lato powstała w zabytkowych wnętrzach Pałacu w Nieborowie. Tym razem marka Badura pokazała zupełnie nowe oblicze, eksponując buty na tle barwnej scenografii w nowoczesnych, dynamicznych kadrach. Na zdjęciach wizerunkowych Badury po raz czwarty można zobaczyć Anetę Kręglicką, ambasadorkę marki. Oprócz niej w sesji zdjęciowej wzięły udział aż trzy modelki – znana z pierwszej kampanii Badura Icons Natalia Siódmiak, rudowłosa Julia Banaś oraz Patrycja Gardygajło. Męskie propozycje na nadchodzący sezon zaprezentował Aristotelis.
Badura Icons to czwarta z cyklu kampania, która pokazuje ultra kobiecą odsłonę marki Badura. Dzięki temu, że na planie udało się zgromadzić cztery zupełnie różne modelki, tegoroczna kampania w doskonały sposób oddała charakter kolekcji na wiosnę/lato, która jest wielobarwna, eklektyczna i zaskakująca. Kobiety ceniące markę Badura mają różne oblicza, a dzięki różnorodności propozycji na wiosnę lato każda z nich będzie mogła znaleźć coś dla siebie. Oprócz ikonicznych czółenek, w kolekcji pojawiły się botki i kozaki w klimacie boho, sportowe sneakersy oraz utrzymane w trendach klapki.
Każda z bohaterek sesji reprezentuje inny styl i energię – ich miks pozwolił stworzyć serię oryginalnych, kolorowych zdjęć, eksponujących zarówno atuty marki jak i radosny, bezpretensjonalny klimat sesji. Tym razem Aneta Kręglicka miała okazję zaprezentować się w zupełnie innej niż dotychczas konwencji. Okazałe, przykuwające uwagę wnętrza zabytkowego pałacu okazały się idealnym tłem dla szlachetnej urody i elegancji ambasadorki marki. Dominujące na zdjęciach kolory – czerwień, szmaragdowa zieleń oraz błękit – wydobyły atuty polskiej gwiazdy, podkreśliły też design butów. Na wybranych fotografiach pojawiły się również modele zaprojektowane przez Anetę Kręglicką, m.in. delikatne sandałki ozdobione nitami i klasyczne, czarne szpilki z wyszytym autografem. Premiera kolekcji Badura Icons już wkrótce.
Oprócz Anety Kręglickiej w kampanii wzięły udział znane ze światowych wybiegów polskie modelki – Julia Banaś, Patrycja Gardygajło i Natalia Siódmiak, wprowadzając do zdjęć różnorodność i dziewczęcą energię. Zupełnie inna uroda, fryzury i stylizacje, a także osobowości bohaterek sesji znalazły odzwierciedlenie na ujęciach autorstwa Zuzy Krajewskiej, która z każdej modelki potrafiła wydobyć charakter odpowiadający stylowi marki Badura.
Klasyczne, oparte na bogatych tradycjach obuwniczych DNA marki Badura w sezonie wiosna/lato zostało pokazane w nieco przewrotny, lekki sposób. W kampanii silnie obecny jest klimat końca XVIII wieku i pałacowy przepych, a jednocześnie mnóstwo w niej nowoczesnych, osadzonych we współczesnych trendach akcentów. Eklektyzm dostrzegalny w kolekcji butów znalazł doskonałe tło w postaci wzorzystych dywanów, ozdobnych mebli i imponujących kwiatów. Mimo bogatej w detale scenografii i wyrazistych stylizacji, buty pozostają na pierwszym planie dzięki kontrastowemu zestawieniu kolorów i nowoczesnym elementom oraz printom. Kampanię wyróżniają też odważne, dynamiczne i często przypadkowe pozy modelek, które zostały skadrowane w nowoczesny, przykuwający wzrok sposób.
Na zdjęciach z kampanii można zobaczyć również propozycje z męskiej kolekcji. Buty – zarówno eleganckie, jak i bardziej casualowe - zostały zaprezentowane przez greckiego modela, Aristotelisa. Oryginalna uroda modela w połączeniu z pałacową scenografią i doskonale wystylizowanymi butami z najnowszej kolekcji Badury nadały tej części kampanii nieco letniego, egzotycznego charakteru.
Uzupełnieniem kampanii są kilkusekundowe filmy prezentujące modelki podczas pracy na planie.