26 i 27 maja, odbędzie się casting do drugiej edycji akcji „Stylowy Lubelak”, podczas którego wśród mieszkańców miasta Tarasy Zamkowe będą poszukiwać ciekawych i niebanalnych osobowości. Wszyscy chętni będą mogli zaprezentować się przed obiektywem profesjonalnego fotografa, a także krótko opowiedzieć o sobie i swoich pasjach. Najbardziej stylowi i niepowtarzalni zostaną ambasadorami centrum handlowego.
Nowa odsłona „Stylowego Lubelaka” ma wyłonić kolejnych lublinian, którzy wezmą udział w kampanii reklamowej centrum handlowego. Akcja skierowana jest do osób mających własny styl, potrafiących bawić się modą, ciekawych świata i otwartych na nowe wyzwania. Niski, wysoki, szczupły, rozmarzony nastolatek czy żwawy senior – każdy może zostać Stylowym Lubelakiem. Wiek nie gra roli – w akcji mogą wziąć udział osoby od 1 do 100 lat. Ważne, by z tłumu wyróżniało je to „coś”, co - dzięki magii aparatu - postara się uchwycić fotograf, Łukasz Pęcak, znany z wielu spektakularnych sesji dla polskich i światowych marek. Jego fotografie znalazły się również na włoskiej stronie internetowej magazynu „Vogue”.
Bardzo ważną rolę w całej kampanii, oprócz Stylowych Lubelaków, pełni samo miasto, którego najpiękniejsze miejsca uwzględnione zostały na reklamowych grafikach. Nadchodząca akcja również zakłada pokazanie wybranych mieszkańców na tle najważniejszych miejsc Lublina.
Casting do drugiej edycji kampanii „Stylowy Lubelak” odbędzie się w Tarasach Zamkowych w dniach 26 i 27 maja 2018 w godzinach 12:00 – 18:00. Na parterze centrum handlowego zostanie przygotowany specjalny „punkt rejestracyjny”, czynny już od godz. 11.00 oraz scena, na której będą prezentować się kandydaci na Lubelaka. W trakcie sesji zdjęcia od razu będą widoczne na ogromnym diodowym ekranie, umieszczonym nad sceną.
Dla zwycięzców castingu przewidziano upominki oraz karty podarunkowe na zakupy w centrum handlowym Tarasy Zamkowe.
- Lublin pełen jest ciekawych osób, z fascynującą historią i pasjami, potrafiących doskonale bawić się modą, zachowując przy okazji naturalność i własny styl. Pokazała to pierwsza edycja kampanii „Stylowy Lubelak”, w której wzięło udział kilkuset interesujących mieszkańców miasta. Wiemy, że jest ich o wiele więcej, a nasza oryginalna akcja została bardzo ciepło przyjęta w mieście. Stąd właśnie pomysł, by kontynuować stylowe poszukiwania i również w kolejnym roku współpracować z barwnymi, oryginalnymi, fantastycznymi ludźmi, którzy zostaną naszymi ambasadorami. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią takiej społeczności i tak charakterystycznego miejsca, jakim jest Lublin
– mówi Mariola Chmielewska – Dyrektor Tarasów Zamkowych.
Pierwsza edycja akcji poszukiwania Stylowych Lubelaków, trwa już prawie od roku. Jej bohaterowie stali się rozpoznawalni dzięki billboardom i reklamom w mediach, a energia, jaką prezentują, bardzo spodobała się mieszkańcom, czemu niejednokrotnie dają wyraz w swoich opiniach.