Święto okazyjnych zakupów ruszyło. Dzięki sezonowej Rosprzedaży w outlecie Factory Ursus w Warszawie wszystko to, co warto mieć w swojej szafie, będzie teraz dostępne w jeszcze niższych cenach. W tym czasie spadają one nawet do – 80% od cen regularnych. Akcja startuje 16 czerwca i kończy się 14 sierpnia.
Warszawiacy znowu będą mogli dać się ponieść zakupowemu szaleństwu. Najniższe możliwe ceny, nawet do -80%, i szeroka oferta najlepszych marek odzieżowych na pewno przyciągnie łowców okazji. To również idealna propozycja dla coraz bardziej świadomych klientów, którzy w akcji Rosprzedaży upatrują szansę na udane zakupy nierujnujące domowego budżetu.
W czasie Rozsprzedaży można porównać, jak wiele jesteśmy w stanie zaoszczędzić. Na metkach umieszczane są trzy ceny - pierwsza jest ceną detaliczną, druga to cena outletowa sprzed akcji, niższa od 30 do 70 procent względem ceny detalicznej i trzecia, najniższa to cena rozprzedażowa, czyli obniżona do 80 procent.
Zakupy outletowe są idealną propozycją dla wielu różnych typów konsumentek. Co nimi kieruje?
- To nastawienie na dobrą jakość i niską cenę. Polki są odpowiedzialne za zdecydowaną większość decyzji zakupowych (ponad 80%) - nawet jeśli to nie one dokonują finalnej transakcji. Są coraz bardziej świadomymi oraz odpowiedzialnymi konsumentkami, znają swoje potrzeby i oczekiwania, kupują zupełnie inaczej, niż kupowały kilka lat temu. Szukają produktów lepszych jakościowo, zwracają uwagę na marki (ponad 60%), ale często ich budżet jest ograniczony – mówi Katarzyna Pawlikowska, ekspert ds. społecznych i konsumenckich zachowań kobiet.