27 grudnia, w krakowskim Factory ruszyła akcja Rozprzedaż. To pierwsza, organizowana przez centrum outlet akcja tego typu. Podczas jej trwania ceny w sklepach spadają nawet o 80%.
Rozprzedaże są odpowiedzią na organizowane w centrach handlowych akcje wyprzedażowe. W tym przypadku jednak ceny są znacznie atrakcyjniejsze. Trwająca do 31 stycznia akcja ma na celu ostateczne rozprzedanie ubrań z poprzednich kolekcji przed wprowadzeniem do sprzedaży ubrań wiosennych i letnich.
Akcja prowadzona będzie we wszystkich sklepach i stanowić będzie idealną okazję zarówno na niedrogie rodzinne zakupy jak i na upolowanie oryginalnych „ostatnich sztuk”. Jak bowiem łatwo policzyć, szykowne ubranie w cenie 800 złotych, podczas akcji może kosztować zaledwie 100 . Podczas Rozprzedaży będzie więc można się okazyjnie zaopatrzyć w ubrania takich marek jak Tommy Hilfiger czy Mango lub niedrogich, uniwersalnie modnych ubrań Levi’sa czy Benettona.
Podczas akcji rozprzedażowej metki produktów zawierać będą trzy ceny. Pierwsza z nich to cena detaliczna w której asortyment sprzedawany jest w regularnych salonach, druga to cena outletowa, czyli niższa od 30% do 70%. Z kolei trzecia – to cena rozprzedażowa.
-
Podając klientowi więcej faktów związanych z cenami produktów chcemy pokazać mu korzyści wynikające z akcji jak i podkreślić wyjątkowość koncepcji handlu prowadzonego przez centrum outlet – podkreśla Jolanta Matyńska – Kalata, Marketing Manager, Neinver Asset Management.
Zakupy podczas Rozprzedaży to również okazja na korzystne zakupy dla osób o nietypowych „rozmiarach”. Ubrania o niestandardowej rozmiarówce stanowią bowiem część sprzedawanego w sklepach asortymentu. Każdy dostępny w sklepach centrum outlet FACTORY produkt jest jednak w pełni wartościowy i podlega zwrotowi.
-
Rozprzedaż prowadzona jest od wielu lat we wszystkich centrach outlet FACTORY- zawsze dwa razy w roku, czyli zimą i latem. W Krakowie akcja odbywać się będzie po raz pierwszy. Mamy nadzieję, że podobnie jak w innych centrach - tak i tutaj - Klienci skorzystają z jej unikalnych zasad pozwalających kupować markowe ubrania nawet 80% taniej – mówi Jolanta Matyńska – Kalata - Marketing Manager, Neinver Asset Management.
Factory Kraków zaprasza.
Zobacz więcej informacji o Factory Kraków
Zobacz sklepy w Factory Kraków
Tagi: