Z początkiem września ruszyła kampania wizerunkowa NoVa Park promująca najnowsze kolekcje na sezon jesień-zima 2016/2017. Kampanii będzie towarzyszyć akcja buy&get „Doceniamy, nagradzamy”, w czasie której klienci będą otrzymywać w podziękowaniu za zakupy w NoVa Park wielofunkcyjne słoiki.
Najnowsza kampania, której bohaterami są ambasadorowie NoVa Park – Państwo Paluchowie z synem Tomkiem – nawiązuje kolorystycznie do złotej polskiej jesieni kojarzącej się z brązowymi kasztanami w parku czy złotymi liśćmi pod stopami. Wykorzystanie w kampanii ciepłych barw (brązów, żółci) ma się również kojarzyć z ciepłem ogniska domowego, które zawsze tworzy rodzina, będąca najważniejszą grupą docelową NoVa Park.
Uzupełnieniem kampanii wizerunkowej będzie kolejna odsłona akcji „Doceniamy, nagradzamy”, zaplanowana na 9-11 września. Klienci, którzy zrobią zakupy na kwotę minimum 55 złotych, mają szansę otrzymać w prezencie słoiki z kolorowym wieczkiem wypełnione zestawami aromatycznych herbat lub słoiki dekoracyjne wypełnione cebulkami tulipana czy świeczką.
- NoVa Park to centrum rodzinne, czego odzwierciedleniem jest najnowsza kampania wizerunkowa promująca jesienne kolekcje, której motywem przewodnim jest szczęśliwa rodzina. Chcemy pokazać mieszkańcom Gorzowa i regionu, że NoVa Park oferuje nową jakość zakupów i spędzania czasu z najbliższymi. Zależy nam również na regularnym nagradzaniu klientów upominkami w podziękowaniu za dokonywane zakupy, do czego wykorzystujemy akcje prosprzedażowe ‘Doceniamy, nagradzamy – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.
Kampania wizerunkowa „W ciepłym stylu” jest realizowana z wykorzystaniem billboardów, materiałów POS, mediów społecznościowych, digital signage oraz strony internetowej. Kampania outdoorowa nowych kolekcji w NoVa Park potrwa do połowy listopada.
Tagi: