Z początkiem stycznia wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park promująca zimowe wyprzedaże.
Najnowsza kampania wizerunkowa daje początek nowej linii kreatywnej NoVa Park z tłem o wyrazistej i przykuwającej uwadze kolorystyce oraz „ramą”, elementem graficzny okalającym postaci, stanowiącym metaforę przestrzeni, symbolizujący bliskość i wyjątkowy świat, do którego NoVa Park zaprasza swoich klientów.
Zimowe wyprzedaże w NoVa Park to okazja, aby skorzystać z rabatów i zniżek, czyli najlepszych cen w roku. Na klientów czekają promocje m.in. w:
- Zimowe wyprzedaże to idealny moment, aby uzupełnić garderobę przed feriami zimowymi czy rozpocząć Nowy Rok z odmienionym mieszkaniem za pomocą dodatków dostępnych w sklepach z asortymentem dekoracyjnym. Zimowe wyprzedaże i początek Nowego Roku to także dobry czas na prezentację nowej linii kreatywnej NoVa Park, która w 2019 roku będzie skupiać się na inspirujących historiach pokazanych za pomocą koloru, elementów graficznych, haseł oraz postaci
– mówi Anna Krajczyńska, specjalista ds. marketingu NoVa Park.
To kolejny rok współpracy NoVa Park z agencją kreatywną Tinssen. Za działania public relations odpowiada agencja Orchidea PR, z którą NoVa Park współpracuje od 2012 roku