Choć markowe ubrania w centrum outletowym Factory zawsze są tańsze od 30 do 70 proc. od tych w regularnych centrach handlowych, to podczas akcji No Co Za Dzień będzie je można kupić jeszcze taniej! Wszystkie obniżki dotyczyć będą cen outletowych. Dodatkowo centrum będzie czynne aż do godziny 23.00.
-
Zapowiadana akcja, to doskonała okazja na tanie i atrakcyjne zakupy. Oferta z pewnością zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów. Chcemy pokazać, że modne, markowe ubrania nie muszą być drogie. Jesteśmy przekonani, że każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Jolanta Matyńska-Kalata Marketing Manager Factory Polska. -
W roku 2011 akcje No Co Za Dzień cieszyły się ogromną popularnością wśród naszych klientów. Wszystkie akcje z tego cyklu zakończyły się ogromnym sukcesem. Liczymy na kolejny – dodaje Malatyńska-Kalata.
Na szczególną uwagę zasługują promocje przygotowane przez salony Big Star i Levi’s, gdzie wszystkie produkty będą przecenione aż o 30 proc. Natomiast w salonach Tommy Hilfiger i Vero Moda cały asortyment będzie tańszy o 20 proc.
Butów nigdy za wiele, dlatego też sklep Ecco przygotował fantastyczną okazję, nie tylko dla kobiet, 40 proc. rabatu (od ceny detalicznej) na wszystkie modele butów. Równie atrakcyjną ofertą kuszą Filippo ze swoimi 40 proc. zniżkami na torebki i 30 proc. zniżkami na obuwie oraz Gino Rossi, który drugą parę butów sprzeda za symboliczną złotówkę.
Przyszła wiosna, na krakowskich ulicach i w parkach coraz więcej miłośników sportu, którzy już w najbliższy piątek powinni odwiedzić salon Nike, gdzie obuwie zostanie przecenionione o 20 proc., dodatkowo Puma przygotowała 50 proc. zniżki na drugi zakupiony produkt.
Aby przygotowywane przez klientów Factory posiłki były jeszcze smaczniejsze Dajar Home&Garden oferuje 15 proc. rabat na komplety obiadowe.
No Co Za Dzień to doskonała okazja na zakupy dla najmłodszych. W salonie Coccodrillo drugi produkt będzie przeceniony o 30 proc.
Wyżej wymienione oferty to tylko część promocji, które będą czekać na klientów Factory 13 kwietnia.
Tagi: