„Inspirują nas ludzie” – to hasło przewodnie linii kreatywnej Galerii Kazimierz. Nowa odsłona kampanii od początku czerwca gości na krakowskim rynku. Tym razem w kampanii wizerunkowej główną rolę pełnią ludzie TACY jak TY, mieszkańcy Krakowa, dzięki którym miasto to może pochwalić się jedyną w swoim rodzaju atmosferą.
Projektanci mody od dawna nie ukrywają, że czerpią inspiracje przy tworzeniu kolekcji obserwując ludzi mijanych na ulicy, spotykających się w kawiarniach czy bawiących się na muzycznych festiwalach. Niezależnie od płci, wieku czy wykonywanego zawodu, coraz więcej osób eksperymentuje ze swoim stylem stając się natchnieniem dla światowych designerów.
W dobie reklam opartych o znane i podziwiane autorytety ze świata show-biznesu, Galeria Kazimierz zdecydowała się zrealizować niecodzienną kampanię wizerunkową. Źródłem jej inspiracji stali się bowiem zwykli ludzie - mieszkańcy Krakowa, spotykani każdego dnia na ulicach miasta. Osoby nieznane, w różnym wieku, pełniące różne życiowe role, ale jednocześnie będące uosobieniem każdego z nas.
Galeria Kazimierz stara się być jak najbliżej swoich klientów, inwestując w przestrzeń niekomercyjną. Dzięki temu jest jednym z najnowocześniejszych centrów handlowych w kraju. Odnowiona strefa gastronomiczna, wygodne pokoje dla matek z dziećmi, komfortowe parkingi dla zmotoryzowanych czy miejsca do ładowania samochodów elektrycznych, to tylko niektóre z udogodnień.
Swoistym uzupełnieniem kampanii „Inspirują nas ludzie” stało się w ostatnim czasie otwarcie nowego, ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego przed Galerią, w którym mieszkańcy chętnie spędzają swój wolny czas. Dorośli mogą odprężyć się na wygodnych siedziskach, a dzieci bawić się na bezpiecznym placu zabaw.
Za przygotowanie nowej koncepcji linii kreatywnej Galerii Kazimierz - „Inspirują Nas Ludzie” oraz jej wdrożenie odpowiada agencja reklamowa Heads Advertising.