W dniach 28-30 września odbędzie się trzecia edycja akcji „PŁOCK ZA PÓŁ CENY”. Wszystkie punkty uczestniczące w promocji obniżają o 50% ceny przynajmniej części produktów lub usług.
- Doświadczenia z poprzedniej edycji i z innych miast pokazują, że akcja cieszy się dużym powodzeniem zarówno wśród mieszkańców, jak i turystów. Wszystkie partnerskie punkty zostaną także oznaczone specjalnymi plakatami, tak aby turyści i mieszkańcy łatwo mogli je odnaleźć
– informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła.
Do udziału w akcji zostały zaproszone hotele, restauracje, kawiarnie, puby, sklepy, usługi, instytucje kulturalne i sportowe oraz miejsca rozrywki. Akcja „Płock za pół ceny” ma na celu promocję miasta jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, z bogatą ofertą kulturalno-rozrywkową, idealnego na weekendowy lub dłuższy pobyt. Celem akcji jest również integracja społeczności lokalnej i zachęcenie mieszkańców Płocka i okolic do korzystania z ciekawych propozycji przygotowanych w ramach akcji: degustacji w restauracjach i kawiarniach, spędzenia miło czasu z całą rodziną na rozrywkach oferowanych przez punkty uczestniczące w akcji lub odwiedzenia do tej pory nieznanych miejsc na terenie Płocka i okolic.
Dzięki dołączeniu Galerii Wisła do akcji, klienci będą mieli możliwość skorzystania ze zgłoszonych ofert również w galerii, a nie tylko w lokalach i punktach ulokowanych w centrum miasta. W innych miastach galerie, które raz dołączyły do akcji jako partner, są nim również w każdej kolejnej edycji, co świadczy o powodzeniu akcji. Aktualne informacje na temat wydarzenia dostępne są na stronie www.plockzapolceny.pl oraz na Facebooku.