Dla wszystkich klientów w pierwszych tygodniach, centrum Factory Ursus przygotowało cenny konkurs z pulą 160 nagród, wśród nich m.in. konsole do gier, czytniki e-booków tablety i karty podarunkowe na kolejne zakupy.
Na gości centrum od 16 września czekać będzie ponad 100 sklepów popularnych marek polskich i międzynarodowych, 888 miejsc parkingowych i outletowe ceny na wszystkie produkty, czyli od 30 do 70 proc taniej niż w tradycyjnych galeriach handlowych.
Dwa tygodnie z nagrodami
Ci którzy odwiedzą centrum w pierwszych dwóch tygodniach po otwarciu mogą wygrać cenne nagrody. Szansa na ich zdobycie jest do 30 września. Największe warszawskie centrum outletowe przygotowało ich aż 160!
Od 16 do 30 września, z okazji otwarcia centrum Factory Warszawa Ursus przygotowało konkurs, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości 56 000 zł. Wystarczy w tych dniach zrobić zakupy na kwotę min. 200 złotych (paragony mogą się łączyć) i zgłosić się do stoiska konkursowego ( przy schodach ruchomych w nowej części centrum) by zmierzyć się z konkursową aplikacją. Do wygrania: tablety Samsung Tab 4, konsole Xbox, czytniki e-booków Kindle, kamery Go Pro, a także karty podarunkowe wartości 100, 200 i 500 złotych.
Nowe marki w nowym centrum
Od 16 września dla klientów Factory dostępne będzie prawie 20 000 m kw. dodatkowej przestrzeni handlowej, dwukrotnie większa liczba miejsc dla samochodów na parkingach podziemnym i naziemnym (888 miejsc) oraz nowoczesne wnętrza. W rozbudowanym Factory Ursus działać będzie ponad 100 sklepów i lokali usługowych. Są to nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse), obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx. Oferta centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F, PUMA), męskich (Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved, Bestseller, Calvin Klein).
Tagi: