Blisko 20 tys. mkw. powierzchni handlowej, stale rosnąca liczba klientów i ponad 100 sklepów renomowanych, światowych marek – Factory Annopol, jedyne centrum typu outlet w Warszawie Wschodniej obchodzi pierwsze urodziny.
W ciągu ostatniego roku na zakupy markowych produktów w cenach niższych od 30 do 70 procent, w porównaniu do cen w tradycyjnych punktach sprzedaży, wybrało się blisko dwa miliony osób. Z okazji urodzin Centrum Factory Annopol przygotowało dla swoich klientów urodzinowy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
Pierwsi klienci odwiedzili Factory Annopol 13 marca 2013 roku. Początkowo mieli możliwość zrobienia zakupów w 50 sklepach. W ciągu kilku miesięcy oferta centrum została poszerzona o drugie tyle. Obecnie na prawie 20 tys. m kw. funkcjonuje już ponad 100 sklepów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami wnętrzarskimi w cenach niższych od 30 do 70 procent przez cały rok.
–
W ciągu ostatnich 12 miesięcy odwiedziło nas blisko dwa miliony smart shopperów, czyli więcej, niż mieszkańców liczy Warszawa. Cieszymy się z tak licznej grupy osób, które w naszym centrum szukają wysokiej jakości produktów w jak najniższej cenie. To właśnie dla nich, świętując „roczek”, oprócz atrakcyjnych cen w sklepach, przygotowaliśmy konkurs, w którym każdy jego uczestnik wygrywa – mówi Kamila Błazik, koordynator ds. marketingu w Factory Annopol.
Urodzinowy konkurs w Factory Annopol potrwa do 15-go marca. Każdego dnia, co godzinę, można wygrać atrakcyjne nagrody. Każdy, kto zrobi zakupy na kwotę minimum 70 zł i np. w odpowiednim czasie ułoży puzzle, zdobędzie jedną z nagród.
–
W naszych urodzinowych zabawach liczy się refleks i dobra zabawa. Najszybsi mają szansę wygrać wycieczki, sprzęty elektroniczne znanych marek, konsole do gry, biżuterię i bony zakupowe. Przez rok otrzymaliśmy od naszych klientów prezenty w postaci uśmiechów i dobrych słów. Dziękujemy i serdecznie zapraszamy! – dodaje Kamila Błazik.
Regulamin konkursu dostępny jest w Factory Annopol w punkcie wydawania nagród.
Tagi: