24 i 25 czerwca we wszystkich centrach Factory odbyła się IV edycja Stylowego Recyklingu. W akcji wzięło blisko 3 tysiące osób z całej Polski. Łącznie zebrano prawie 26 ton odzieży dla potrzebujących.
Factory kolejny raz zaangażowało się w projekt prospołeczny i potwierdziło, że szansa na udzielenie realnej pomocy innym spotyka się z dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców Warszawy, Krakowa oraz Poznania. Uczestnicy akcji za oddaną odzież otrzymywali bony, których łączna wartość osiągnęła 75 tysięcy złotych.
Mieszkańcy miast i okolic, w których znajdują się centra Factory pokazali, że chęć niesienia pomocy innym nie jest im obojętna. Największa frekwencja uczestników akcji dopisała w Factory Annopol, gdzie oddano 10 ton odzieży. W centrum outletowym w Krakowie ofiarowano ponad 6 ton ubrań. Natomiast w Factory Ursus i Factory Poznań wyniki były do siebie bardzo zbliżone – przekazano około 5 ton odzieży.
Wśród swoich klientów rozbudzamy chęć pomagania innym, przy okazji dając możliwość dodatkowych funduszy na zakupy. Dobroczynny wymiar akcji zgromadził w miniony weekend wiele rodzin, a także ludzi młodych kochających modę. To była doskonała okazja do oddania niepotrzebnych ubrań, które przekazane zostały podopiecznym PCK. Factory, zarządzane przez firmę Neinver, dodatkowo nagradzało uczestników akcji bonami zakupowymi
– mówi Agnieszka Wrońska - Manager Projektu.
Tegoroczna edycja Stylowego Recyklingu jest zapowiedzią nowego projektu Factory – Stylowy Upcykling, podczas którego miłośnicy nadawania ubraniom drugiego życia będą mogli podejrzeć z bliska sztukę DIY. Cykl eventów, które odbędą się w Warszawie, w Krakowie i w Poznaniu ruszy już we wrześniu tego roku.