Czy do grona najemców dołączą nowe marki? Jeśli tak, to jakie?
Projekt rewitalizacji Galerii Madison to głównie zmiana wnętrz galerii, systemu identyfikacji i nawigacji, utworzenie nowej strefy foodcourt z zewnętrznym tarasem i restauracją na dachu obiektu. To głównie tu pojawią się nowe marki, których do tej pory nie było w Galerii Madison. Wśród nowych marek gastronomicznych znajdą się 2 koncepty w systemie dań na wagę tj. OLIMP oferujący dania tradycyjnej kuchni polskiej oraz LIKE THAI z kuchnią azjatycką. Trzecim najemcą strefy food-court będzie marka BERLIN DÖNER KEBAP. Obecnie trwają także zaawansowane rozmowy z innymi cenionymi markami, wpisującymi się w nowy koncept strefy gastronomicznej Galerii Madison.
Angażujecie się w obszar społecznej odpowiedzialności biznesu. W jaki sposób Galeria Madison pomaga?
Galeria Madison dzięki swojej centralnej, śródmiejskiej lokalizacji była od zawsze inicjatorem oraz partnerem do współpracy przy organizacji i wspieraniu różnych inicjatyw społecznych. Bardzo chętnie nawiązujemy taką współpracę ponieważ będąc centralnym miejscem na mapie głównego Gdańska jesteśmy naturalną częścią lokalnej społeczności. To dla nas niezwykle istotne aby być częścią środowiska, w którym funkcjonujemy. Chętnie nawiązujemy współpracę ze stowarzyszeniami i fundacjami, organizujemy wspólne akcje, udostępniamy przestrzeń galerii na potrzeby organizacji różnych wydarzeń, kiermaszy, akcji informacyjnych, pro-zdrowotnych. Jesteśmy otwarci także na nawiązanie stałej współpracy i prowadzeniu cyklicznych akcji pro-społecznych, których beneficjantami są też osoby odwiedzające Galerię Madison.