Z początkiem lutego ruszyła kampania wizerunkowa Centrum Handlowego Osowa w Gdańsku. Nową twarzą promującą centrum została Patrycja Kazadi – aktorka, piosenkarka, a niedługo również prowadząca program „You Can Dance”. Lutowa kampania realizowana jest z wykorzystaniem nośników outdoorowych oraz materiałów POS wyeksponowanych w centrum.
Akcja promocyjna z udziałem Patrycji Kazadi to pierwszy etap kampanii wizerunkowej CH Osowa. Jej celem jest zbudowanie oraz podtrzymanie emocjonalnej więzi pomiędzy Centrum a jego klientami. Hasło z plakatu „Mój ulubiony sklep znam śpiewająco” sugeruje, że CH Osowa to miejsce dobrze znane, a przy tym przyjazne, bezpieczne i wygodne. Dodatkowo warto podkreślić, że nawiązująca do logotypu CH Osowa kolorystyka materiałów wizerunkowych zapewnia spójną komunikację prowadzonych działań.
- Podczas doboru twarzy do naszej kampanii wizerunkowej kierowaliśmy się nie tylko rozpoznawalnością Patrycji Kazadi, ale także jej pozytywnym wizerunkiem w oczach Polaków. Poszukiwaliśmy osoby, która jest lubiana i ważna dla naszej grupy docelowej. Doskonałym wyborem okazała się Patrycja Kazadi, której ciepło i serdeczność idealnie współgrają z wizerunkiem naszego centrum handlowego – mówi Agnieszka Wojtaszczyk, Dyrektor Centrum Handlowego Osowa.
Współpraca CH Osowa z Patrycją Kazadi trwa przez cały luty. Wizerunek przyszłej prowadzącej program ”You Can Dance” obecny jest na billboardach, a także na materiałach POS wyeksponowanych wewnątrz galerii.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Centrum Handlowym Osowa
Tagi: