Już po raz drugi dyrekcja CH Turawa Park nagrodziła najemców centrum za zaangażowanie marketingowe w 2014 r. i wzrost obrotów rok do roku. W tych dwóch kategoriach wyróżnienie otrzymali: Media Expert, Astor, Smooth the Fruit, Loox Galeria Optyki, Lovely Look i Wojas.
–
Konsekwentnie umacniamy pozycję CH Turawa Park na rynku. W porównaniu z rokiem 2013 wzrosła zarówno odwiedzalność obiektu, jak i obroty – podkreśla Agnieszka Muż, asset manager w firmie Colliers International –
Kluczowym aspektem naszych działań, bez którego trudno osiągnąć sukces, jest aktywność najemców centrum. Wyrazem wdzięczności i formą docenienia ich zaangażowania jest przyznanie przez nas, już po raz drugi, nagród za współpracę i osiągnięte wyniki. Wyróżnienia przeznaczone są dla pracowników, bowiem to oni tworzą wartość centrum – dodaje.
Nagrody są przyznawane w dwóch kategoriach: największego wzrostu obrotów rok do roku oraz aktywności marketingowej. W pierwszej kategorii wyróżnienie otrzymali: Loox Galeria Optyki, Lovely Look i Wojas. Drugi rok z rzędu nagrodę w kategorii „Najbardziej Zaangażowany Najemca” otrzymał natomiast Smooth the Fruit. W tej kategorii wyróżnieni zostali także: Media Expert i Astor. Pracownicy nagrodzonych najemców otrzymali odznaczenie „Najlepszego Najemcy CH Turawa Park za 2014 rok”, torty oraz vouchery na wspólną grę w kręgle.
Tagi: