W 2015 roku obroty Centrum Handlowego Turawa Park wzrosły o 12%, a odwiedzalność o 9%, w porównaniu z rokiem 2014. Te pozytywne wyniki znalazły odzwierciedlenie w aktywności i zaufaniu najemców – wiele firm przedłużyło umowy najmu, a do centrum dołączyły kolejne marki.
Wśród najemców, którzy w 2015 roku przedłużyli umowy najmu jest Rossmann, Deichmann, C&A, Guty, Reserved, Mohito, CROPP, House i Takko Fashion, przy czym Deichmann, Reserved i Mohito powiększyły jednocześnie swoje lokale.
W 2015 roku Centrum pozyskało także marki Naleśniki Happy i Reporter Young, a w 2016 roku do grona najemców dołączą dwie nowe marki: salon Sinsay i klub fitness Calypso.
- W ciągu ostatnich pięciu lat odwiedzalność Centrum Handlowego Turawa Park wzrosła o 38%. Centrum postrzegane jest obecnie w sposób bardzo pozytywny zarówno przez najemców, jak i klientów, podczas gdy wiele innych centrów odnotowuje spadek liczby odwiedzających oraz niższe obroty – powiedział Jerzy Marek, dyrektor Centrum Handlowego Turawa Park.
Tagi: