CH Turawa Park wciąż umacnia swoją pozycję na rynku opolskich centrów handlowych, odnotowując m.in. stale rosnącą odwiedzalność klientów. W porównaniu rok do roku, w pierwszym półroczu 2015 r. Centrum wykazało 12-procentowy wzrost odwiedzalności.
W tym samym czasie znacznemu zwiększeniu uległy również obroty najemców CH Turawa Park. W pierwszym półroczu 2015 zanotowali oni aż 16-procentowy wzrost obrotów w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego.
–
Dobre wyniki Centrum to przede wszystkim konsekwencja rozważnie prowadzonego i zoptymalizowanego finansowo marketingu, uwzględniającego zarówno akcje prosprzedażowe jak i budowanie relacji z konsumentem oraz najemcami. Doskonałe rezultaty przynosi także integracja poszczególnych działań oraz inteligentne wykorzystanie zróżnicowanych kanałów i narzędzi komunikacyjnych. – podsumowuje pierwsze półrocze 2015 roku Agnieszka Muż, asset manager w firmie Colliers International, zarządzającej obiektem.
W ostatnim okresie grono najemców centrum powiększył nowy lokal gastronomiczny. Już w sierpniu klienci obiektu będą mogli korzystać z oferty „Naleśników Happy”.
Zlokalizowane przy samej obwodnicy Opola CH Turawa Park potwierdza swoją pozycję centrum pierwszego wyboru, jeśli chodzi wygodne, regularne zakupy dla mieszkańców największych osiedli mieszkaniowych Opola oraz okolicznych gmin, jak: Turawa, Chrząstowice i Ozimek.
Tagi: