W odpowiedzi na obostrzenia spowodowane pandemią, sieć Hebe przypomina o możliwości zamówień on-line, których dostawa realizowana jest nawet w 2 godziny od momentu złożenia zamówienia. Wszystkie zamówienia klientów zalogowanych w momencie składania zamówienia dostarczone zostaną bezpłatnie – do odwołania.
Hebe informuje, że sklepy stacjonarne będą nadal otwarte dla wszystkich, którzy chcieliby zaopatrywać się stacjonarnie w artykuły higieniczne i kosmetyki. Sieć zapewnia, że konsultanci stosują się do wszystkich zaleceń dotyczących wspólnego bezpieczeństwa i zapobiegania rozprzestrzenianiu się Covid-19.
Hebe zachęca również do korzystania z zakupów on-line, oferując darmową dostawę dla wszystkich zalogowanych klientów, przy zakupach za minimum 15zł.
Dążymy do tego, aby Klienci naszej sieci mieli dostęp do produktów ze strony hebe.pl niemalże w czasie rzeczywistym. W obecnej sytuacji epidemiologicznej, zainteresowanie zakupami on-line stale rośnie. Klienci doceniają dostawę wybranych produktów do domu. To, co cenią sobie jeszcze bardziej, to możliwość otrzymania ich bardzo szybko. Hebe wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Dlatego stale wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak np. Click and Collect czy dostawy kurierem miejskim Hebe Express, które skracają czas dostawy nawet do 2 godzin. Hebe cały czas testuje nowe możliwości, w odpowiedzi na potrzeby rynku. Staramy się wypracowywać rozwiązania, które mamy nadzieję staną się standardami w obliczu aktualnych wyzwań
– powiedział Francisco Almeida, dyrektor e-commerce sieci Hebe.
Sieć oferuje dostawę kurierem miejskim Hebe Express – przesyłka zostanie dostarczona w wybrane przez Klienta miejsce – do domu, pracy, hotelu, nawet w 2 godziny! Dostawa ta obecnie jest również bezpłatna – do odwołania. Aby skorzystać z oferty, należy być zalogowanym w momencie składania zamówienia on-line. Ta forma dostawy obowiązuje w wielu wybranych miastach w godzinach pracy sklepów.