AmRest umacnia swoją pozycję w Niemczech

2017-01-03 | 13:24

AmRest Holdings SE („AmRest”,  “Spółka”)  (GPW: EAT), największa publicznie notowana spółka restauracyjna  w  Europie  Środkowo - Wschodniej, ogłosiła podpisanie w dniu 30 listopada  2016  roku  umowy  przejęcia  15 restauracji  KFC  od Kentucky  Fried  Chicken (Great Britain) Ltd., German Branch za kwotę 10,3  milionów  euro.

Finalizacja   transakcji zależeć będzie od uzyskania zgód właściwych organów antymonopolowych oraz spełnienia standardowych  warunków  wstępnych,  a  jej zakończenie  planowane  jest  w  ciągu  kilku najbliższych miesięcy.   

Zdaniem  Zarządu  AmRest  zakup  restauracji  KFC  w  Niemczech jest znaczącym  krokiem zbliżającym spółkę do uzyskania pozycji lidera rynku restauracyjnego w Europie. Zakończenie transakcji wzmocni pozycję AmRest na perspektywicznym rynku niemieckim, na którym aktualnie Spółka prowadzi sieć kawiarni Starbucks i restauracji La Tagliatella.

Cieszymy się z szansy, jaką ta transakcja otwiera przed AmRest i marką KFC.  Ponad dwudziestoletnie, międzynarodowe doświadczenie Spółki w prowadzeniu restauracji KFC w połączeniu z  kompetencjami  naszego partnera – Yum! – właściciela marki, sprawia że jesteśmy przekonani o dużej wartości, jaką ta współpraca przyniesie dla naszych klientów, pracowników i udziałowców. Nasza wizja zakłada wejście na ścieżkę szybkiej ekspansji w najbliższych kilku latach. Widzimy  jak  dobrze  marka  KFC  odbierana  jest  przez  niemieckich klientów.  Jesteśmy  przekonani,  że  nasze  przywiązanie  do  najwyższych  standardów prowadzenia restauracji sprawi, że zadowolenie gości osiągnie jeszcze wyższy poziom.

– powiedział Olgierd Danielewicz, Prezydent Marki KFC w AmRest. Insa   Klasing, Generalny   Manager KFC w Niemczech dodała:

AmRest jest  sprawdzonym, bardzo ważnympartnerem    KFC    w wielu innych krajach Europy. Z uznaniem patrzymy na AmRest nie tylko przez pryzmat   dużych   zasobów finansowych,  lecz  także dobrej znajomości  branży  i  wspólnego systemu wartości.

Intencją AmRest jest wykorzystanie doświadczenia zdobytego w prowadzeniu ponad 500 restauracji  KFC  w  8  krajach Europy do  dynamicznego  rozwoju  sieci tej  marki na  rynku niemieckim. Transakcja ta doskonale wpisuje się w strategię Spółki, pozwalając jej na dalszy wzrost i wygenerowanie dodatkowej wartości dla udziałowców.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: AmRest

AmRest umacnia swoją pozycję w Niemczech

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.