Chcemy się rozwijać rozsądną drogą ewolucji

2016-12-12 | 15:20

Minął rok od otwarcia poznańskiej Galerii A2. W tym czasie obiekt odwiedziło blisko milion klientów. Sami przedstawiciele zaznaczają, że było to dla nich przede wszystkim 12 miesięcy intensywnej nauki. Dziś są mocniejsi, bardziej doświadczeni i z głową pełną pomysłów. O szczegółach opowiedziała Karolina Chwirot, specjalista ds. marketingu Galerii A2.

Minął już rok od otwarcia  Galerii A2. Jaki to był czas dla obiektu? Co Państwo uważają za największy sukces, a co za porażkę/ działanie, które nie przyniosło zamierzonych rezultatów? Jakie czynniki zadecydowały o pozytywnym/ negatywnym efekcie?

To był na pewno bardzo intensywny okres. Najwięcej energii zainwestowaliśmy w zbudowanie zaufania u naszych klientów. Jako nasz największy sukces traktuję to, że przez ten rok odwiedziło nas ponad milion osób!  To jest najlepszy fundament pod budowę dobrych relacji z naszymi Najemcami. Zdarzały się oczywiście problemy, pierwszy rok był też między innymi czasem nauki całej naszej ekipy. Lecz z każdej trudnej sytuacji wychodziliśmy mocniejsi, bardziej doświadczeni. Te właśnie czynniki są najlepszym prognostykiem na przyszłość.

Czym charakteryzuje się tenant mix  Galerii A2? W jaki sposób dobierają Państwo najemców? Jaką z marek (polskich/ międzynarodowych) chcieliby Państwo mieć w ofercie centrum?

Zdecydowaliśmy się na centrum typu convenience, więc nasz tenant mix musi przede wszystkim tworzyć kompleksową ofertę dla naszych klientów. Począwszy od podstawowych artykułów z Piotra i Pawła czy Rossmanna, przez farmaceutyki z Domu Leków, sklepy odzieżowe jak H&M, po kwiaciarnię, usługi fryzjerskie czy optyka. Przy budowaniu naszego tenant mixu musimy mieć na uwadze niemałe nasycenie poznańskiego rynku. Naszym ogromnym atutem jest świetny dojazd do galerii. Wciąż widzimy duży potencjał naszego centrum, szczególnie dla branży obuwniczej czy salonu z artykułami dziecięcymi.

Jak Państwa zdaniem rynek centrów i galerii handlowych zmieniał się na przestrzeni ostatnich 5 lat i w którym kierunku podąża?

Przez ostatnie 5 lat rynek na pewno bardzo nasycił się nowymi centrami i galeriami. Klienci na tym tylko korzystają, ponieważ konkurencja motywuje nas do coraz większego wysiłku i tworzenia coraz lepszej oferty. Na pewno nie ma już miejsca na galerie, które posiadają tylko ofertę handlową. Dlatego poszerzamy naszą ofertę rozrywkową, rekreacyjną, lifestyle’ową.

W jaki sposób klienci mogą spędzić wolny czas w galerii? Czy Państwa centrum kusi multifunkcjonalnością? Czym charakteryzują się eventy organizowane na terenie galerii?

Mamy ofertę dla osób, które po prostu chcą miło spędzić czas w galerii. Nasi najmłodsi klienci mogą skorzystać z Kinderlandii, cieszącego się sporym zainteresowaniem placu zabaw. Starsi mogą skorzystać ze Strefy Relaksu. Dla ceniących aktywność fizyczną mamy klub fitness Fabryka Formy. A eventy w naszym centrum charakteryzują się przede wszystkim rozmachem! Na niedawnych pierwszych urodzinach, oprócz wielu zabaw i konkursów, przygotowaliśmy dla naszych klientów koncerty Grzegorza Hyżego i Moniki Lewczuk.
 
Jaka strategia marketingowa/PR/filozofia zarządzania/elementy działalności centrum pozwalają na wyróżnienie Państwa galerii na tle lokalnej konkurencji?

Przede wszystkim – bardzo duże skupienie na upodobaniach naszych klientów. To jest podstawa funkcjonowania galerii. Opinie odwiedzających nas osób determinują dalsze działania marketingowe czy organizacyjne. Duży nacisk kładziemy na bezpośredni kontakt przez social media, co daje nam jasny obraz oczekiwań względem nas.

Jakie plany mają Państwo na kolejny 2017 rok?

Nie przewidujemy rewolucji, chcemy się rozwijać rozsądną drogą ewolucji. Chcemy wzbogacać naszą ofertę o wiodące marki na rynku. Planujemy przebudowę centrum – powiększenie strefy footcourt i zbudowanie nowej strefy rozrywkowej. Stawiamy sobie coraz większe wyzwania. Mogę obiecać, że nieraz jeszcze pozytywnie zaskoczymy naszych klientów i najemców!

 

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria A2

Chcemy się rozwijać rozsądną drogą ewolucji

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.