Rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania marki Subway® – w pierwszym kwartale roku restauracje proponują suby B.L.T. oraz Spicy Italian w cenie 7,95 zł. Klasyczny smak sandwiczy i ich wyjątkowa cena będą komunikowane w kampanii wykorzystującej motyw także klasyki – filmowej.
Na początek roku Subway® proponuje pożywne sandwicze: B.L.T., którego podstawę stanowi bekon, sałata i pomidor oraz Spicy Italian bazującego na pikantnym pepperoni, salami oraz serze. Popularne receptury wzbogacone są porcją zawsze świeżych warzyw.
Nowa kampania skupia się nie tylko na prezentacji produktu, ale też na przedstawieniu go w kontekście trwałych, klasycznych wartości. Dzięki temu doświadczenie konsumenckie zostaje uzupełnione o wartość emocjonalną (B.L.T. oraz Spicy Italian to klasyki, które towarzyszą marce od dawna) i edukacyjną. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz zachęcenie do spróbowania sandwiczy w atrakcyjnej cenie. Komunikacja będzie prowadzona za pomocą materiałów digitalowych, social mediów jak i w POS.
Kampanię wpiera animowany spot, który nawiązuje do poprzednich kreacji video marki oraz do klasyki filmowej. Film prezentuje przygody bohatera występującego we wcześniejszych spotach oraz jego nowych towarzyszy: dziewczynę oraz znanego z produkcji Złotej ery Hollowood goryla. Tym razem bohater ratuje dziewczynę od głodu proponując jej klasyczne sandwicze. Klip zamyka prezentacja składników produktu i hasło marki – Subway® Jedz świeżo. Video promowane jest z wykorzystaniem kanałów w mediach społecznościowych. Na konsumentów czekają konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka na profilu Subway®. W konkursach internauci będą mieli szansę zdobycia m.in. voucherów na darmowe sandwicze.