Nowa inwestycja Karuzela Świebodzin, oferująca 19 lokali o powierzchni najmu brutto (GLA) 11,450 m2 i parking na 330 samochodów, stała się dominującym obiektem handlowym w mieście. Park handlowy, zaprojektowany z myślą o osiągnięciu wyniku “Very Good” w skali BREEAM, oferuje operatora z branży spożywczej Lidl i wprowadza do miasta nowe marki, takie jak Sinsay, Cropp, House, CCC, Jysk, SMYK, Media Expert i Tedi. Pozostali najemcy to Pepco, Kik i Martes Sport.
Uzupenieniem projektu jest otwarty w marcu tego roku market budowlany Bricomarche o powierzchni GLA wynoszącej 2,300 m2, oraz sąsiadująca restauracja McDonald’s. W nadchodzących miesiącach planowane jest otwarcie salonu meblowego Bodzio Meble o powierzchni 1,200 m2, co zwiększy łączną powierzchnię GLA kompleksu do 14,900 m2.
Janusz Botorek, Członek Zarządu Karuzela Holding, komentuje: “Inwestycja w Świebodzinie jest klasycznym przykładem naszego podejścia do nieruchomości typu convenience w Polsce. Dogodnie zlokalizowany przy głównej drodze dojazdowej, ten najnowszy park handlowy ma doskonałą widoczność i zapewnia Świebodzinowi kompleksową ofertę handlową, która obejmuje pierwszy nowy format supermarketu Lidl i pierwszy sklep budowlany Bricomarche w mieście. Karuzela Świebodzin stała się punktem docelowym codziennych zakupów zarówno w miejscowości, jak i okolicy".
Polski portfel Mitiska REIM składa się z dziesięciu parków handlowych zlokalizowanych w miastach Września, Wodzisław, Lubliniec, Turek, Kołobrzeg, Biała Podlaska, Puławy, Ełk, Wągrowiec i Świebodzin.