- Z pilotażem akcji Tajemniczy wózek, jako pierwsi w Polsce, wystartowaliśmy już 8 marca br. z okazji Dnia Kobiet, w hipermarkecie Auchan w Płocku. Przygotowaliśmy wówczas 100 wózków, które zawierały łącznie ponad 1000 produktów. Akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem konsumentów - wszystkie wózki zostały sprzedane w rekordowym czasie 40 minut! Co ciekawe najszybciej sprzedały się wózki o najwyższej wartości. Po tak dobrym przyjęciu tej inicjatywy zdecydowaliśmy się na rozszerzenie akcji na całą Polskę – komentuje Frederic Valet, dyrektor Marketingu w Auchan Retail Polska.
W ogólnopolskiej akcji Auchan 12 kwietnia, o godzinie 13:00, w centralnej alei każdego z 70 hipermarketów sieci zostaną umieszczone Tajemnicze wózki. Znajdą się w nich różnorodne artykuły przemysłowe, takie jak produkty małego AGD, dekoracje i tekstylia domowe, artykuły ogrodnicze, zabawki, sprzęt sportowy, produkty do majsterkowania i wiele innych. Zawartość wózków jest niespodzianką dla klientów, a ich wartość wynosi odpowiednio 300 zł, 400 zł i 500 zł. Każdy z nich można kupić z rabatem co najmniej 66%.
Akcja Tajemniczy wózek wejdzie na stałe do kalendarza działań promocyjnych Auchan Polska – o kolejnych jej edycjach sieć będzie na bieżąco informować w materiałach promocyjnych i reklamach.
Działaniom towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna uwzględniająca komunikację digital, współpracę z influencerami oraz reklamy radiowe.